STREETLIVE

STREETLIVE
gemaakt tijdens het weekend bij de Craftorij onder leiding van Linda Brown

maandag 27 september 2010

glad en strak en nog piep jong

Na een week met hindernissen,ben ik nu aan het aftellen.

Nog 4 dagen werken en dan…………………………………

De overgang heb ik vorige week ingezet zodat het niet ineens boem,thuis, raam, geraniums,oudbesje enz.is.

Heb wel een toepasselijke kaart gemaakt,meer als zelfspot dan dat het van toepassing is,ben nog jong en strak(ahum),hihihihihi.

De stempel komt van de sheet AA87 van Stampingsensetions,allemaal gekke figuren(dames en een heer).


De tekststempel is van de tekstsheet van Conny tekst plate 2. Heb ik bij Kicostamps gekocht.

De swirl uitgestanst met de CB met glitters van SparkleNSprinkle.

De stempel ingekleurd met aquarelpotloden en afgewerkt met pearle-ex gemengd met Arabisch gom en water,kan dan net als aquarelverf gebruikt worden,geeft een leuk effect. De bloempjes zelf gehaakt.

De glitter,Arabisch gom en de Pearle-ex,zijn ook allemaal bij Kicostamps te koop. Conny heeft ook voorbeelden op haar blog.

http://www.kicostamps.nl/
http://kicostamps.blogspot.com/
Zou ik je mogen uitnodigen om een berichtje achter te laten?
Dankjewel.
Vriendelijke groeten Marjolein

2 opmerkingen:

  1. Haha... ik zie je zo al staan Marjolein!!
    Leuk kaartje met een pakkende tekst! Helemaal goed!
    Ik weet zeker dat je je niet hoeft te vervelen als je met pensioen bent!

    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk Marjolein!!Jij zal wel moeten wennen,maar t zal ook lekker zijn,meer tijd voor de hobby!!
    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen