STREETLIVE

STREETLIVE
gemaakt tijdens het weekend bij de Craftorij onder leiding van Linda Brown

donderdag 16 september 2010

Even aan het stempelen geweest.


Nu wilde ik eens was rustigere kleuren gebtuiken
voor mijn doen.Vandaar dit kaartje
Kusjes
De stempels zijn van de Kicosheet met de Lely's
De bloem is gestempeld met Brilliance en met
gloor gekleurd.
het accent is met glitters van Sparkle N Sprinkle gedaan.
De 1000 kusjes komen van de tekst sheet nr.2 ook van Kicostamps.
Het vlindertje op de achtergrond zit ook op de bloemen sheet.
De randpons is van MS en het strikje van mij,hihihihihi.
groetjes Marjolein

1 opmerking:

  1. ja hallo ik vind het prachtig allemaal
    wat bedoel je mey cloor accenten hoe werkt dat ja ik ben een leek hoor groetj4s netty mommers

    BeantwoordenVerwijderen