STREETLIVE

STREETLIVE
gemaakt tijdens het weekend bij de Craftorij onder leiding van Linda Brown

zaterdag 10 maart 2012

3 Dagen workshops onderleiding van Linda Brown bij de Craftorij

Het weekend van 2 t/m 4 maart was erg druk.Vrijdagsavond begonnen we met een proefje van de  Panpastels.

Hier had ik nog nooit mee gewerkt en het was echt een belevenis.Wat een prachtige kleuren en de pastels werkten zo mooi uit.


De zaterdag was gereserveerd voor Streetlive een werkstuk op hout met huisjes van hout,canvas en papier ,ook nog metaalfolie er op verwerkt.\
Alle materialen waren blanco.
Er  is gewerkt met verf,inkt embossingsmallen,stempels en embellishments.
Eerst dacht ik nog "dit red ik nooit in een dag",dus wel.
Heel erg intensief,veel deeltjes ,maar zo leuk om te doen.
Het resultaat mag er zijn

Zondag eerst naar de verjaardag van mijn kleindochter,ook mijn kleinzoon gebeld(zij zijn allebei jarig met 2 jaar er tussen,maar ieder van een andere zoon).

Toen weer naar Eden voor de laatste dag.
Metaal bewerken en in hout geplaatst.
Het hout  is gekleurd met alcoholinkt en Inka gold.
Het metaal is folie van Tensecond .
geembost en bewerkt met alcoholinkt .het relief in de bloemen met tools aangebracht.
De bloemen zijn gesneden met stanzen.
Ook dit was erg leuk om te doen.

2 opmerkingen: