STREETLIVE

STREETLIVE
gemaakt tijdens het weekend bij de Craftorij onder leiding van Linda Brown

zondag 29 augustus 2010

Nieuwe KICO stempelsheets maar liefst 6 stuks

Inderdaad maar liefst 6 nieuwe stempelsheets heeft Conny deze week gelanceerd op
de Knotgekke kaarten dagen in s'Hertogenbosch.
Drie dagen een feestje om daar te zijn.
Heel veel lieve en aardige mensen die aan de kraam van Conny kwamen.
Het was erg gezellig.
De link hier boven kan u volgenen om een verslag van Conny
(KICO) en een aantal foto's van de beurs te zien.
Hier een paar kaarten die ik voor de beurs heb gemaakt. 

 
         
De Kerstfeevan de Kerstsheet ,
is op twee verschillende manieren verwerkt.
Hier boven gepoetst met Distress inkt,gestempeld met Stazon.
Ingekleurd met aquarelle potloden met bleekmiddel wit gemaakt .
Hierna afgewerkt met glitters van Sparkle N Sprinkle,
De Kerstfee hier onder
gepoetst met distress inkt en gestempeld met bruine Stazon.
ingekleurt met Distress inkt en wat glitter op de sneeuw gebruikt.
De achtergrond is met de Galaxy Gold van Brilliance gestempeld
Voor de inkten ,glitterpoeders,embossingpoeders enz.
 en de Kerst sheet kunt u terecht op de site van Kicostamps
                                               http://www.kicostamps.nl/      
       
           

De volgende kaarten komen van de Scenerysheet 2.
Dit is een van de zes nieuwe sheets van Conny.


Hier boven heb ik eigenlijk dezelfde technieken gebruikt.
Distress inkt ,Stazon en bleekmiddel ,
 de glitters van Sparkel N Sprinkle.
met dit verschil dat de afwerking met de CB embossingmal
en de rand met MSpons is gedaan


Hier boven is de kaart alleen bewerkt met Distress inkt en
gestempeld met Stazon,
afgewerkt met een swirle van TM.
de bloem is met Glimmermist bewerkt.


Het midden met de poesjes is gestempeld met Stazon
gepoetst met Distress inkt en bewerkt met
Glimmermist.


De kaart hier boven is helemaal bewerkt met Distress inkt.
De bloempjes zijn van de Olba tang,
de takjes en het randje van MS pons.
--------------------
De kaart hier onder is van de Gothic sheet.
Ik heb al eens eerder ongeveer dezelfde kaart
gemaakt.
Nu heb ik er wat bloempjes op gedaan.


Nu de vakantie achter de rug is, zal ik weer regelmatig mijn blog vernieuwen.
De nieuwe stempels die ik nu weer heb(kan het niet laten)roepen weer om gebruikt te worden.
Vandaag heb ik met een tip van Conny Aquarelle verf gemaakt van
 Arabisch Gom en Pearl-Ex pigment poeder.
Heb nu een doos vol met mooie kleurtjes verf die heel mooi glimmen.
Kico  (Conny) heeft zoveel technieken en tips op haar  infosite,
het is een lust om er eens op te gaan kijken.
                                                                     http://kicostamps.come2me.nl/
Als u mijn blog bezoekt vind ik het fijn om een reactie van u te krijgen.
Veel kijkplezier .
groetjes Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Marjolein! Had al gehoord dat jullie een goede beurs hebben gehad. Leuk!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marjolein,

    Wij hebben elkaar ontmoet op de beurs, zonder van elkaar te weten wie we waren ;-)
    Ik was degene die zaterdagmiddag het sheetje Fashion met de 20tiger jaren dames op kwam halen.
    Jammer, dat we niet meteen kennis hebben gemaakt.
    De stempels ga ik eens goed bekijken op de site van Conny.
    Weet je dat ik niet eens wist dat ze 6 nieuwe sheets heeft uitgebracht?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoihoi Marjolein,

    Eindelijk gevonden hoe ik je een berichtje kan sturen. Als dit tenminste de goeie weg is.

    Mooie site trouwens!! Complimenten.
    We spraken elkaar op de beurs in Den Bosch over de stempelsheet waar die prachtige kerstman op staat, weet je nog?
    Hoop dat je dit berichtje ontvangt en naar me mailt?
    groeten,
    bettyoosterveen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen